Αναγνώστες

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ο μόνος και ο όνος( στον Ούλη)..αλληγορικόν



άκου (ντα)ούλη να σου πω και γω μια ιστορία
από τα χρόνια τα παλιά έχω μιαν α -πορία
και πορευόμουν άπορος και πορευόμουν μόνος
- και μοναχή παρέα μου ήτανε ένας όνος
αυτός ο όνος ο άνοος (ντα) -ουλη ,μου μιλούσε
και κάθε τόσο, ανόητα ,περιαυτολογούσε
και μου λεγε, γαϊδουρινά , πως είναι πεισματάρης
και είναι και αριστερός και είναι κι αλανιάρης
πότες μου δεν διέκοπτα το Γκάρισμα του Όνου
ήμουν υπομονετικός : έτσι κιαλλιως του Μόνου
που τουλαχε ένας γάιδαρος δεν έχει επιλογή
Ο Μόνος και τον Γάιδαρο οφείλει να λουστεί …
———————————————-
τον πρόσεχα λοιπόν πολύ τον αλανιάρη Όνο
μα κάπου κάπου ένιωθα στο στήθος έναν Πόνο…..
με πλήγωνε κατάστηθα η τόση του Βλακεία
-που τα γαϊδούρια έχουνε ροπή προς μα…κία..
και κάπου κάπου ενδόμυχα έλεγα ”δεν αντέχω
τον αλανιάρη Γάιδαρο πλέον να τον προσέχω ”
και όταν μου αμόλαγε γαϊδουρινή κοτσάνα
Μουρχοταν ενα ουρλιαχτό : Να ουρλιάξω ένα :ΜΑΝΑ
γιατί με γεννησες να μπλέκω με Γαϊδούρια
και ώρες ώρες μου ρχεται να κανω ενα Γιούργια
να επιχειρήσω έξοδο όπως στο Μεσολόγγι
με τυραννούν αφάνταστα οι Γαιδουρένιοι Όγκοι ..
Μα συνερχόμουν γρήγορα διότι ήμουν Μόνος
και οσο κιαν με επιανε ο Γνώριμος μου Πόνος
ήξερα πως την μοναξιά την συντροφεύει Όνος
- ετσι λοιπόν ΝΤΑουλη μου και πάλι θα τ’αντεξω
το μάλωμα σου το σκληρό και άδικο συνάμα
αφου η μοίρα το φερε να μαστε παλι αντάμα
δεν εχω πιά επιλογή ..δεν εχω να διαλέξω
- και με τους ονους προθυμα και παλι θα( τα) παιξω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...