Αναγνώστες

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

του τονου( ενα παλαιον ποιημα του Προπαππου...-απο την καρακάξα του Παπουλη...)

Propapoys says:
Κατι για την περισπαση
Τα ποιηματα μου παντοτε όταν ξαναδιαβαζω
εξισταμαι και απορω, τονους γιατι δεν βαζω
μα μονο στον προφορικο λογο τον τονο υψωνω
κι αναρωτιεμαι ανησυχων: Μην ειμαι κανα ψωνιο;
Εν αντιθεσει -θα’λεγα- με την στιχουργικη
τονων κανω καταχρηση εις την μαγειρικη:
Τονοσαλατα αν θα φας φτιαγμενη απο ‘μενα
θα χασεις το αερόπλανο τα πλοια και τα τρενα
αφου θα θελεις παντοτε στο πλαϊ μου να μεινεις
τονοσαλατα για να τρως μεχρι που θα παχυνεις.
Το μυστικο στη συνταγη οταν θα ετοιμαζεις
τονοσαλατα για να φας ειναι τι τονο βαζεις.
Θα μπεις σε περιπετεια και σε δοκιμασια
αν στην σαλατα που θα φας ο τονος θα ειν’ η οξεια,
διοτι καθως τα πνευματα μεσα θα της προσθεσεις
τα πνευματα θα οξυνθουν και οι αντιπαραθεσεις.
Αν θελεις με τους φιλους σου να ‘σαστε αγαπημενοι
οταν σε γευμα τους καλεις βαζε περισπωμενη,
οι φιλοι δεν θα αντιδικουν, παρεες δεν θα διασπωνται
οταν σαλατες και φαγια ολα θα περισπωνται!
Και του Τόνου!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παει καιρος που σου 'λεγα "να πεσουνε οι τονοι"
τωρα τα χρονια περασαν κι εχουμε μεινει μονοι
ασύναντοι και άπραγοι, μεμονωμένοι χωρια
σαν δυο -που ταξιδεύουνε αναδρομα- βαπόρια

Και καποτε με το καλο θα συναπαντηθούμε,
μα αποψε ασυναπάντητοι θα πα' να κοιμηθούμε
κι εκει στου χρονου τη ρωγμη και στην καμπη του πονου,
που θα κοπασουν οι λιγμοι, θα 'ρθει η στιγμη ...του τονου!!!


Νοσφεράτος είπε...

θειούλη μου ,πολυ χρονε και πολυτονεμένε
- τωρα η καρδια μου εντονα και δυνατα χτυπά-
Κοπιασε , μπες μες στη Σπηλια,Θειε μου λατρεμένε
Παραβλεψε τον Κερβεροπου τωρα αλυχτα
( δοστου κανα σπληναντερο κανα καλο κοψιδι
και - θειε- μην ανησυχεις - ειν'ακακο το φιδι
που κουλουριαζεται σιμα στην τρυπα του Σπηλαιου)
σε λιγο θα γιορτασουμε χρονια Ιωβηλαίου
Ειν' το λυχναρι ασβεστο και παντα περιμενω
τον Θειο μου τον ατονο και ΠΟΛΥΤΟΝΕΜΕΝΟ..

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...