Αναγνώστες

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

ας είναι μόνο διαδικασία προς το παρόν, αρκεί για την ουσία..ενα ποιηματακι για την Αμεσηδημοκρατια που ανθιζει στον Λευκο τον Πυργο απο το Φιλο μου τον ΤΑΜΙΣΤΑ

Τamistas says:
χαίρω γιαυτή τη διαδικασία
τόλεγα, πάντοτε: είναι ουσία
το σπίθα και το γιώργο το θαλάσση,
σπουδαία ελληνόπουλα στ’ αλήθεια,
στο νόημα κάποιος πρέπει να τους μπάσει
μου μοιάζουν, ξέρεις, λίγο κουτορνίθια
μα κι οι άλλοι, οι κρυστάλλινοι – καθάριοι
ιδιολογίας κοφτερής σωστοί δεσμώτες
είναι, κι αυτοί, στο αυθόρμητο αρχάριοι
φοβιούνται μην τους βγάλουν εξωμότες
ας είναι… αυτό το κλίμα που ευωδιάζει
κάθε μικροαστισμού τη χαραμάδα,
που τη ζωή ανεπαίσθητα αλλάζει
κι ας λείπει ενός οράματος η ικμάδα…
ας είναι μόνο διαδικασία
προς το παρόν, αρκεί για την ουσία
ΠΗΓΗ :
http://papoylis.wordpress.com/magpie-permanent-consignment/#comment-6444

2 σχόλια:

tamistas είπε...

Φίλε Νοσφεράτε, ευχαριστώ θερμά για τον χαρακτηρισμό σου και για τις αναδημοσιεύσεις σου. Τώρα το είδα...

Νοσφεράτος είπε...

κι εγώ υχαριστω που -αντι να μου πεις '' Απαγορευεται αναναδημοσιευεις με αναφορά στη πηγη -οπως κανω πάντα- το αξιοζηλευτο και προφανώς Ανυπερβητο μου πονημα'' οπως αναρτησε ενας κοινος γνωστος μας στην πολιτική ..πνευματικών του δικαιωμάτων

μου ειπες και ευχαριστω ..Ομολογώ οτι δεν ειμαι συνηθισμένος
..Νασαι καλά Ταμιστα και να γραφεις πάντα τα ωρεα Ταμιστατάκια σου

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...