Αναγνώστες

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Αν η μισή μου καρδιά /να τιμησει ο Νεος Δημαρχος της πολής τον μεγαλο Σαλονικιο ποιητη.. ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ

Αν η μισή μου καρδιά

Στίχοι: Χικμέτ Ναζίμ
Μουσική: Μικρούτσικος Θάνος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Δημητριάδη
Άλλες ερμηνείες: Υπόγεια Ρεύματα

Αν η μισή μου καρδιά βρίσκεται, γιατρέ, εδώ πέρα
η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται
με τη στρατιά που κατεβαίνει προς το κίτρινο ποτάμι

Η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται.

Κι ύστερα, γιατρέ, την κάθε αυγή
την κάθε αυγή, γιατρέ, με τα χαράματα
πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται.

Κι ύστερα, δέκα χρόνια, γιατρέ,
που τίποτα δεν έχω μες στα χέρια μου
να δώσω στο φτωχό λαό μου,
τίποτα πάρεξ ένα μήλο
Ένα κόκκινο μήλο
Την καρδιά μου.

πηγη
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=det2edit&song_id=16008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...