Αναγνώστες

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

μπερδευεις της Αριστερά με μια Μονομαχία κι εν τελει αναλωνεσαι σε καθε αψιμαχία Μου φαινεται σε κουρασε το μεσα και το εξω μου θελεις επανασταση, μα εγώ θελω να παιξω κιετσι ορμάς στα συννεφα φωναζοντας Αερα κι 'επικαλεισαι στα κρυφα το Ονομα του Πατέρα


μπερδευεις της Αριστερά με μια Μονομαχία
κι εν τελει αναλωνεσαι σε καθε αψιμαχία





Μου φαινεται σε κουρασε το μεσα και το εξω
μου θελεις επανασταση, μα εγώ θελω να παιξω




κιετσι  ορμάς στα συννεφα φωναζοντας Αερα
κι 'επικαλεισαι στα κρυφα το Ονομα του Πατέρα

πλαι σε καθε αληθεια  μας  υπάρχει ενα Ισως
μα μα  που εσύ διαλεξες της αμυνας το Μίσος


Κι ετσι Μισός πορευεσαι μεσα την Ου-τοπία
και μαλλον σου προχωρησε πολύ κι'η Μυωπία.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...