Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

τι απαντησα οταν μια Φιλη μου της εξωκοινοβουλευτικής με ρωτηξε; -Νοσφερατε εσύ εισαι Εξωσυστημικός η συστημικός;(ενα σχολιο που ειχα κανει στου lls)

http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2010/09/blog-post_13.html
Θυμαμαι πριν κανα δυο χρόνια μια Φιλη μου της εξωκοινοβουλευτικής με ρωτηξε;

-Νοσφερατε εσύ εισαι Εξωσυστημικός η συστημικός;

-Μακαρι ναξερα Γενοβεφα μου
της απαντησα

(και πραγματικά αλλοτε .- νιωθω συστημικός - οταν πρεπει να κανω τη δουλεια μου π.χ   αλλοτε εξωσυστημικος -οταν τα παιρνω στο κρανιο με διαφορα

πολλές φορες την ιδια μερα

επιπλεον νομιζω οτι το ιδιο το συστημα σημερα περιλαμβανει και την εξωσυστημική του αμφισβητηση .. Ως     κυνική Μεταδημοκρατια

5 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Γιατί παιδεύεις την κοπέλα, Νόσφυ;
:)

Νοσφεράτος είπε...

αυτη με παιδευε...

Νοσφεράτος είπε...

Μια αλλη φορά(πριν κανα δυο χρόνια παντα) μου ειχε πει: Νοσφερατε καλά μιλάς σε αυτονανε;
- Γιατι λεω
- Μα ..ειναι Δεξιος ,,
- Τι δεξιος λέω στο Συριζα ειναι ..Στον Συνασπισμο
- Ναι αλλα ειναι με τους ΔΕΞΙΟΥΣ

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

...σε παίδευε, γιατί την παίδευες!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

όταν έλεγε "δεξιοί" θα εννούσε τους αριστερούς, φυσικά, έτσι δεν είναι;

"την πάλη των λέξεων" την μάθαινες, Νοσφεράτε ή μήπως σκόπευες να την ...αποσυντονίσεις;
:)

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...