Αναγνώστες

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Γιατί ρε; Γιατί; . Μια συναρμολογηση απο Πραγματικές κατηγοριες κατά του Μ. Τρεμόπουλου

Γιατί ρε ;εχεις Μια Πορσε Καγιεν ;
- Μα δεν εχω Πορσε ..Εχω ενα Νιβα απο τον καιρό του 7ο κενα μηχανάκι απο το 6ο..Α ! κιενα ποδηλατο..
-Καλά ρε δεν ντρεπεσαι; Μηχανακι ειναι αυτό ; Γιατί ρε δεν παιρνεις μια μηχανάρα οπως ολος ο Κόσμος; Τι τα κανεις τα λεφτά που σου δίνουν οι Αμερικανοι ,ο Σόρος ο Μωρος και το κακό συναπάντημα ρε;Τσιγκουνη ..Ε Τσιγκουνη..
- Μα ρε παιδιά δεν παιρνω τιποτε απο τον Μόρος ..Οριστε και η Φορολογική μου Δηλωση..
- Αστα αυτά ρε.. Σιγα που θα με πεις εμενα ρε..Απεδειξε το οτι δεν σου χωνει ο Μόρος
- Μα πώς να τ'αποδειξω ; Ειναι σαν να μου ζητάς να απδειξω οτι δεν ειμαι Ελέφαντας
-Ειδες ρέ; Δεν μπορεις να αποδειξεις οτι Δεν σε ταιζει ο Σόρος ..Αρα σε ταιζει ο Σορος (και ο Μωρος και το κακό συναπάντημα ..
(συνεχιζεται )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...