Αναγνώστες

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Ειναι που δεν αντεχει την Αγάπη


(η φωτο απο την ανεπιδοτη....)



Κυρία μου –είπε ο ψυχίατρος
Το αγοράκι σας δεν έχει τίποτα
Και δεν διέγνωσα καμία ψυχικά ασθένεια
Μόνο μια κάποια τρωτότητα
Να ! είναι που δεν αντέχει
Αυτά τα ψιθυρίσματα στο σκοτάδι ,τις σκιες, το θρόισμα των φύλλων ,τους μυριάδες πεθαμένους να μιλούν και τα αστέρια, τα πετούμενα, τους πελαργούς των άλλων κόσμων ,τις νεράιδες
τις μυρωδιές της άνοιξης ,τα δίδυμα φεγγάρια, την χαρά
είναι που μες τις φλέβες του κυλά γάργαρο αίμα, είναι η αγάπη που δεν αντέχεται ,κυρία μου, είναι που ολοζώντανο
το είναι του ξεσπά, κυρία μου είναι η αγάπη που κυλά σαν το ποτάμι ,η αγάπη ...

Γιαυτό ξυπνά τα βράδια με εφιάλτες: Είναι που δεν αντέχει την Αγάπη ...

3 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μην τα βάζεις με την αγάπη, αγαπητέ μου...
:)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μην τα βάζεις με την αγάπη, αγαπητέ μου...
:)

Νοσφεράτος είπε...

κανεις δεν μπορει να τα βαλει με την αγα΄πη σπίθα .Η αγάπη ειναι πιο συντιπτική απο ατομική βομβα ..
Ομως ..
ειναι ανυποφορα δυνατή η αγάπη.
κι αυτο το ξερουν καλά οσοιεχουν αγαπησει ή συνεχιζουν ν αγαπουν .
Δεν αντεχεται η αγάπη .

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...