Αναγνώστες

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Σαν νιώσουνε το Τέλος τους ,λένε , οι Ινδιάνοι







Σαν νιώσουνε το Τέλος τους ,λένε , οι Ινδιάνοι
-Αυτοί που με πνεύματα μιλούν κι είναι Σαμάνοι
Φορτώνουν τα υπάρχοντα σε μια παλιά Πιρόγα
Και προσπαθούν να φτάσουνε του Μανιτού τη Ρόγα …

Μες την Πιρόγα κάθονται και έτσι γλιστρούν στο Έλος
Το Νεκρικό σαν αισθανθούν ,το των Σαμάνων Τέλος
Και προχωράνε σιγανά μες του Θεού τον Βάλτο
Κι όταν φτάνουν στο κέντρο του , Κάνουν εκεί ένα Σάλτο

Κι εν τέλει ο Βάλτος τους Ρουφά στην Θεία αταραξία
Και οι Σαμάνοι σβήνουνε μες την Ανυπαρξία
Βυζαίνουνε το γάλα τους στου Μανιτού τη Ρόγα
Και άδεια πλέει απαλά η Νεκρική Πιρόγα



2 σχόλια:

ritsmas είπε...

παραπονα...1...με ξεχασες...το ξερω, δεν γραφω πια αυτα που πρέπει, αλλα καταλαβαίνεις ότι δεν φταιω προσωπικά και δευτερον, καλε δεν μεχεις στα μπλογκ που παρακολουθείς, ενω εγω σ εχω....
Ενταξει, ειναι πρωι, εχω να γραψω κατι λάντζες από εδω ως απέναντι, δεν παω παρισι γιατι εχει γριπη και δεν θελω να την φερω πισω....κι εχω τις μαυρες μου...Πώς παει το Ενεκεν ;

Νοσφεράτος είπε...

Ritsaki
1.πως ειναι δυνατον νασεξεχασω
;
2. Για κοιτα καλυτερα στη Λιστα των Ιστολογιων μου
3..Κιεγω ειχα Ωτιτιδα αλλά μαλλον περναει..Θα σου περασουν κιεσενα οι Μαυρες σου
4. Το Ενεκεν κα΄λά πάει..Βγαινει και το επομενο τ ΟΣΟΝΟΥΠΩ
πολλά πολλά φιλιά

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...